ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA I ORDINÀRIA DE SOCIS DEL CLUB EGARA
Com bé sabeu aquest proper dijous dia 17 de desembre tindrà lloc l’Assemblea General Extraordinària i Ordinària de Socis del Club Egara, a les 19.15h en primera convocatòria, i a les 20h en segona convocatòria.
En aquesta edició, i per motius derivats de la covid19, l’Assemblea es farà de forma telemàtica tal i com estableix el decret legislatiu 1/2000 de 31 de juliol i posterior Decret Llei 31/2020 de 8 de setembre, i de forma presencial però amb l’aforament limitat al 30% de l’aforament de la sala polivalent del club i complint amb les mesures de prevenció que se’n preveuen a tal efecte. També hi haurà l’opció de delegació de vot, per aquells que no puguin assistir a l’Assemblea, ja sigui telemàtica o presencialment.
a) Per participar de forma telemàtica:
- – Es podrà seguir l’Assemblea de forma telemàtica per la plataforma ZOOM.
- – Els socis/es que desitgin assistir-hi de forma virtual hauran de tenir un correu electrònic registrat a la base de dades del club.
Per participar-hi serà imprescindible utilitzar el correu electrònic que cada soci/a te validat en el club. En cas de no tenir-lo o de voler modificar-lo caldrà contactar mitjançant correu electrònic a club@egara.es o trucar al telèfon 93.735.27.09. - – Cal registre de participació a través del formulari d’inscripció o ja accedint a través de la plataforma en el mateix dia de l’Assemblea.
- – El mateix dia de l’Assemblea, tots els socis amb dret a vot, rebreu una comunicació oficial amb un enllaç per poder accedir a la retransmissió telemàtica.
- – Durant l’Assemblea hi haurà la possibilitat de participar-hi demanant torn de paraula via xat, que s’obrirà un cop arribat a l’apartat de precs i preguntes. Per fer-ho caldrà identificar-se amb el nom i cognoms.
- – Un cop finalitzat el torn de preguntes i respostes, s’obrirà el torn de les votacions, on es tindran en compte, els vots presencials i els telemàtics. Els vots telemàtics es faran pel sistema de vot que te la plataforma Zoom.
- – Important connectar-se amb temps ja que el procés de validació de cada soci (nom, cognoms, dni, email i càmera) serà lent.
- – Per participar-hi de forma telemàtica caldrà seguir les instruccions tècniques que adjuntem a sota.
b) Per participar de forma presencial:
- – L’Assemblea es farà de forma presencial a la sala polivalent del Club Egara.
- – L’accés estarà restringit al 30% de l’aforament de la sala polivalent
- – Sistema de reserva per cita prèvia. S’ha de fer reserva prèvia enviant un correu electrònic a club@egara.es o trucant al telèfon 93.735.27.09 i demanar per administració.
- – La reserva es farà per ordre d’arribada (cronològica) i fins arribar al límit de l’aforament.
Nota: El club va demanar autorització a la Generalitat de Catalunya per poder fer l’Assemblea General de forma presencial també al Centre Cultural o a l’Auditori de Terrassa, però la petició ha estat denegada.
c) Delegació de vot.
Aquells socis/es que no puguin assistir o participar de forma telemàtica o presencial, podran delegar el seu vot a qui considerin.
Per fer-ho caldrà omplir i portar el document de delegació de vot a sota adjuntat a l’administració del club, on es verificarà la correcte delegació i validació del mateix comprovant que les dades del soci i de la persona a qui se l’hi ha delegat el vot siguin correctes.
La delegació de vot es podrà presentar fins dijous dia 17 de desembre a les 17h.
Inscripció presencial: club@egara.es o 93.735.27.09
En els següents documents adjunts hi trobareu la següent informació:
- Ordre del Dia de l’Assemblea General (Convocatòria)
- Instruccions per a la connexió telemàtica
- Delegació de vot general
- Delegació de vot al president
Per a qualsevol dubte o aclariment contacteu a través del correu club@egara.es
Moltes gràcies.